»Ta 'kreativna' strategija pristopa k oglaševanju, v kateri trčita ekonomija in ekologija, v prostoru kulturne krajine deluje kot tujek, ki bi ga lahko razumeli tudi kot svojevrstno intervencijo neoliberalne logike – kot komercializacijo podeželja, s katero teži k preoblikovanju prostora v lastni dekor.«
»Če je kapitalizem tako super, zakaj so potem vsi na antidepresivih?«
»Ali drugače rečeno: če je kapitalizem tako super, zakaj so potem vsi na antidepresivih?«
»Kako z yugom od 0 do 100 km/h? Tako, da ga vržeš čez klif.«
»Kar nekako legendaren je, razglašen je bil za enega najslabših avtomobilov vseh časov. Ta perspektiva je bila zanimiva, ko sem ugotovila, da ima ta avtomobil veliko širšo zgodbo, kot se nam zdi.«
»Yugo je v ZDA doživel kar slavo, bilo je neko obdobje, ki so mu rekli kar yugomanija, saj mu je bilo posvečenega toliko medijskega prostora kot nekemu avtomobilu iz socializma, ki se v Ameriki prodaja za 4000 dolarjev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju